Δύο 15χρονες διακομίστηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να είχαν προμηθευτεί από κατάστημα ψιλικών στη Νεάπολη.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι δύο ανήλικες βρίσκονταν μαζί με μία ακόμη συνομήλική τους, όταν κατανάλωσαν το αλκοόλ, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η μεταφορά των δύο στο νοσοκομείο για την παροχή ιατρικής φροντίδας.
Για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα, η οποία φέρεται να πούλησε το αλκοολούχο ποτό στις τρεις ανήλικες.
Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας που αφορά τη διάθεση αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους, ενώ η υπόθεση ερευνάται από τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές.
Tags:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
