Στη σύλληψη μιας 37χρονης προχώρησαν αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, καθώς κατηγορείται ότι εξέθεσε σε κίνδυνο την ανήλικη κόρη της, ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Νεάπολης, όταν αστυνομικοί εντόπισαν τη γυναίκα να βρίσκεται σε πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της.
Σύμφωνα με την αστυνομία, η 37χρονη ήταν εμφανώς σε κατάσταση μέθης, γεγονός που οδήγησε στη σύλληψή της και στον σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος της για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Η υπόθεση ερευνάται από τις αρμόδιες αρχές.
Tags:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
